国庆暨会馆成立185周年纪念会

分享 Share this:

国庆暨会馆成立185周年纪念会

公历2022年8月8日(星期一) 是本会馆成立185周年纪念日。

日期 :2022年8月8日(星期一)
时间:晚上七点半点至晚上11点

场地: 新加坡 M 酒店
81 安森路,新加坡 079908
10 楼宴会厅 Banquet Suite

参加人数: 277

致辞 – 会长黄敬志先生

欢迎大家来到新加坡中山会馆185周年会庆. 今晚我哋都是庆祝新加坡独立57年。  

今晚可以話是代表一个新开始.   虽然疫情没过去, 不过好开心报告给大家听会馆是 准备好大家上来会馆恢复活动嘅.   

如果你有关注我哋个网站chungshan.sg, 或者读我哋嘅通讯,你是会知道会馆这两年是做左几样嘢. 例語, 執好章程, 裝修会馆3楼同4楼, 甚至做好碧山亭新嘅灵厅,等等.

可以同大家讲,委员会做一切,全部都是为会员服务,准备大家上来会馆不單止聚集重认识多点唐人文化同中山传统. 好似来近九月分嘅中秋节活动, 都是会在会馆举办.

好,迟点副会长会讲多谢词. 不过呢度我先要多谢几个人: 妇女主嘅卢桂英Jenny安排今晚地点同菜; 青年团计划同执行今晚嘅节目. 大家给点鼓励!

今晚无论你是乡亲, 亲戚, 朋友都好, 我哋係一样热心欢迎你. 如果朋友想参加会馆, 是可以嘅.等陣可以拿张表格填嘅, 或者从网上chungshan.sg络表格落来填 好,呢度再次希望大家今晚玩得开心. 重要,祝大家继续保持身体健康. 多谢!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *