分享 Share this:

日期: 星期日二月二日 时间: 下午12:00

地点: 颐年中心 531 Upper Cross Street , Hong Lim Complex #04-40a Singapore 050531

会长信息:

Happy New Year! 新年快乐! 恭喜发财! 我哋有一班理事,佢地一早就来到准备好场地. 我哋给哋表示多謝佢地.

我觉得我哋会馆好幸运有一班咁勤力, 咁做到嘢嘅理事.唔是夸张,每次搞活动都做到非常成功. 而且我哋唔是有少活动, 每年都有最少六个活动  – 今日嘅新春团拜, 落来春祭,端午节, 会庆, 中秋节, 而家重有咪会员日. 实际上,旧年我哋唔淨止有六个活动,但是有超过九个活动. 想知道我哋做过乜嘢? 返去之前,请记得拿最新,重新设计嘅通讯.

现在,我哋会员已经增加到342个会员. 最初,我哋是有超过一百个会员報名参加今日个活动,但是今日我哋只有超过70个会员出席. 由于武汉件事,有的会员有责任感道歉佢哋及家人不能来参加.我哋感谢佢哋的牺牲.

今日我哋乐观的,希望大家彈的开心. 唔好早离开,因为我哋有有趣的节目,包括幸运抽奖,测验, live-band, 等等.

 
最后,最重要祝大家鼠年身体健康. 多謝.

Lo Hei
幸运抽奖
青年援助

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *